OPENING

OPENING

Feestelijke opening van de expositie ART OF LIVING, met oa het Bachfestival, muziek & poezie...

Op 21 Juni om 19:00 opent de nieuwe expositie ART OF LIVING, waar de kunstenaars Ocean Sole, Claudy Jongstra, Adrián Castañeda, Gemma Frowijn, Jikke de Winter Dewi Vingerling, Lotte Koppens, Petra Roelofs, Boy Bastiaans & WINKE samen opkomen voor één belang; dat van toepasbaarheid van de kunst op sociale kwesties. Hierbij staan duurzaamheid en langdurigheid centraal en is gerecycled materiaal gebruikt als leidraad voor de opbouw van alle kunstwerken. Op deze manier wordt iets negatiefs, afval, omgezet naar iets wonderbaars.

Vanaf 18:30 zijn de deuren open en om 19:00 wordt de tentoonstelling samen met het Bachfestival geopend.

De opening van ART OF LIVING is samen met de opening van het Bachfestival. De Kunstkerk is samen met De Witt het festivalhart van dit festival. Indien u kaartjes voor het openingsconcert van het Bach Festival heeft, rijden er vanaf 19:30 tot 20:00 pendelbusjes van de Kunstkerk naar de Biesboschhal voor het concert: In Your Hands, met B’Rock Orchestra & Vocal Consort en Tall Tales Company.

De opening is vrij toegankelijk, maar de Kunstkerk heeft een beperkte capaciteit. Wij raden daarom aan een kaartje te reserveren via onderstaande link, je mag zelf het bedrag bepalen. Je ontvangt een email met de tickets. Neem de e-mail mee als entreebewijs. Uitprinten hoeft niet.