YogArt

YogArt

Kunst maakt je bewust, net zoals yoga dat doet. Daarom passen deze twee zo goed bij elkaar. Voor de liefhebbers is er goed nieuws: de yogalessen in de Kunstkerk zijn terug! Onder begeleiding van kunstenares, schrijfster én yogadocent Lot Bouwes kun je maandelijks op dinsdagavond genieten van een inspirerende hatha yogales, omringd door kunst en exposities in de Kunstkerk.

In de serene, ruime zaal ga je met een klein gezelschap op een kalme ontdekkingstocht naar je fysieke grenzen. Hatha yoga draait om het vinden van balans tussen inspanning en ontspanning. Je wisselt houdingen af met ademhalingstechnieken en sluit de les altijd af met een diepe, herstellende ontspanning. Als schrijver en kunstenaar voegt Lot een extra dimensie toe aan elke les door haar inspirerende woorden en poëzie uit eigen werk te delen.

De lessen zijn geschikt voor zowel beginners als gevorderden, met ruimte voor maximaal 20 deelnemers per sessie. Vergeet niet je eigen yogamat mee te nemen; de Kunstkerk heeft slechts een beperkt aantal matjes ter beschikking.

TIJD

19:10 | Deur Open

19:30 | Aanvang

20:30 | Einde

Een ticket is voor deelname verplicht. Je ontvangt een email met de tickets. Neem de e-mail mee als entreebewijs. Uitprinten hoeft niet.