OUT OF NATURE

OUT OF NATURE

OPENING

Deze tentoonstelling opent op zaterdag 19 oktober, voor meer informatie & aanmelden klik hier.

HEDENDAAGSE ROMANTIEK

De kunstenaars van de Romantiek koesterden een zekere afkeer van de mechanische industrie, de techniek en de steden. Plekken die nog niet door menselijke ratio waren beïnvloed, kregen de eretitel 'natuur'. Met OUT OF NATURE presenteert de Kunstkerk het werk van jonge kunstenaars die de spanningen tussen mens en natuur onderzoeken. Zijn wij uit de natuur, of staan we erbuiten?

In deze tentoonstelling reflecteren verschillende kunstenaars op onze vervreemding van de natuurlijke wereld en de urgente noodzaak om die connectie te herstellen. Hoe omarmt de hedendaagse Romantiek de natuur in tijden van klimaatverandering en stedelijke wildernis? Bezoek "OUT OF NATURE" en laat je verrassen door de kunst van een nieuwe generatie die uitdaagt om een nieuwe balans tussen cultuur en natuur te verkennen.

met:

HANSOL PARK

BEDUGNE

MARIN VAN VALKENGOED

ASTRID VAN DER LEER

ZOË CECILIE

YANNIC MÜNSCH

LIEVE VAN DEN NIEUWENHOFF

PAULINE KÖHLEN

GIULIA MLADOSSICH

BRITT ROZENDAAL

ANIKA HOCHSTENBACH

Als onderdeel van deze tentoonstelling worden ook WENSWERKEN van Maarten Bel gepresenteerd.

CREDITS

Deze expositie wordt mogelijk gemaakt door bijdragen van Gemeente Dordrecht en het Cultuurfonds.

Alle expositie van de Kunstkerk zijn volledig gratis te bezoeken. Als je Stichting Kunstkerk wilt steunen kan je door middel van het kopen van een ticket een eenmalige donatie doen. Je kan zelf het bedrag bepalen. Tickets zijn niet nodig om uit te printen of mee te nemen naar bezoek.